
Νίκος Βαρβαδούκας, Global Chief Marketing & Growth Officer Novibet
Ο Νίκος Βαρβαδούκας διαθέτει πάνω από 20 χρόνια πορεία στο Omnichannel Retail, το eCommerce, τα FMCG και τα Scale Ups. Σήμερα είναι Global Chief Marketing & Growth Officer στη Novibet, με ευθύνη για τη διεθνή στρατηγική marketing & growth σε αγορές της Ευρώπης και της Λατινικής Αμερικής.
Έχει διατελέσει Vice President Brand, Omnichannel & Supply Chain στο Public Group, όπου ηγήθηκε του business & customer innovation transformation και της ενοποίησης με τα Media Markt. Υπήρξε ενεργό μέλος του Public Capital Partners, με επενδύσεις σε καινοτόμες εταιρείας που άλλαξαν τα consumer patterns όπως BOX NOW, iRepair, Douleutaras, Bookvoice, Klarna, καθώς και συμμετοχές σε σημαντικά venture funds της χώρας. Νωρίτερα, διετέλεσε COO στην Cosmos Sport έως το exit στην JD Sports, Commercial Director στην Apivita, στρατηγικός σύμβουλος σε Philip Morris και My Market, ενώ προηγουμένως είχε regional marketing ρόλο στη DIAGEO.
Εξειδικεύεται στη λειτουργική και εμπορική καινοτομία στη λιανική και στο Customer Experience, συνδυάζοντας corporate transformation με startup agility και νέα επιχειρηματικά μοντέλα. Παράλληλα δραστηριοποιείται ως επενδυτής σε scale-ups που επαναπροσδιορίζουν το retail και το commerce, όπως Pharmacy295, Simpler, Ariadne Analytics, SVUUM, Convert Group, Findbar και Douleutaras. Είναι ιδρυτικό μέλος του GRECA και πρώην μέλος του Διοικητικού του Συμβουλίου, με ουσιαστική συμβολή στην εξέλιξη του eCommerce και του omnichannel retail σε Ελλάδα και Κύπρο.
Απόφοιτος του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (Επιχειρησιακή Έρευνα & Marketing), κάτοχος MBA στα Χρηματοοικονομικά από το Πανεπιστήμιο Πειραιά, και έχει ολοκληρώσει executive course στο Business Model Innovation στο Imperial College.

