Επιχειρηματικότητα και Εξελίξεις στο Επάγγελμα – Πρόγραμμα Σαββάτου

Επιχειρηματικότητα & Εξελίξεις στο Επάγγελμα

ΑΙΘΟΥΣΑ MC3

ΑΙΘΟΥΣΑ MC3 - ΕΝΟΤΗΤΑ : Η Νέα Γενιά των φαρμακοποιών, η γενιά της αλλαγής - ΧΟΡΗΓΟΣ EUROBANK
  • Σάββατο 10:30-10:55
    Νέοι ενθουσιώδεις απόφοιτοι φαρμακοποιοί

    Αναγκαιότητα Προσαρμογής σπουδών, Ανταγωνισμός: Πηγή σημαντικών ευκαιριών για επαγγελματική αποκατάσταση και εξέλιξη. Υπάρχει ένα θετικό όραμα για το φαρμακείο, όμως οι νέοι φαρμακοποιοί πρέπει να εκπαιδευτούν στο επιχειρείν. Σήμερα οι νέοι φαρμακοποιοί πρέπει να είναι δημιουργικοί.
    Συμμετέχουν:
    Δεγαΐτα Κυριακή, τελειόφοιτη Φαρμακευτικής ΕΚΠΑ
    Μαρία Νίκου, τελειόφοιτη Φαρμακευτικής ΕΚΠΑ
    Σοφία Τράντζα, Φαρμακοποιός MSc, MSc PV , CAS, Πρόεδρος Πανελλήνιας Ένωσης Φαρμακοποιών (ΠΕΦ)

  • Σάββατο 10:55-11:15
    Η ψηφιακή τεχνολογία καθιστά δυνατή την προαγωγή υπηρεσιών

    Πώς να αναπτύξετε υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας στην υγεία; Πώς να εκμεταλλευτείτε την τεχνολογία και να επαναπροσδιορίσετε τη σχέση με τους ασθενείς;
    Ορέστης Κοτζαμάνης, Φαρμακοποιός

  • Σάββατο 11:15-11:35
    Χρηματοδοτικές λύσεις & προοπτικές για το σύγχρονο φαρμακείο: Παρουσίαση χρηματοδοτικών εργαλείων και επιλογών που προσφέρονται για την ανάπτυξη και τον εκσυγχρονισμό του φαρμακείου».
  • Σάββατο 11:35-11:50
    Το μέλλον του φαρμακείου είναι στη συμπληρωματικότητα των διαφορετικών δεξιοτήτων με τις συνεργασίες

    Βαγγέλης Παϊδούσης, Σύμβουλος Φαρμακείων

  • Σάββατο 11:50-12:00
    Συμπεράσματα : 8 ισχυρές ιδέες για τη νέα γενιά φαρμακοποιών

    Συντονισμός Ενότητας:
    Πόπη Χαραμή, Φαρμακοποιός, Αρχισυντάκτρια PHARMACY management ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    Άκης Καραμάνος, Φαρμακοποιός, Βοηθός Αρχισυντάκτη PHARMACY management ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

  • Τέλος Ενότητας
ΑΙΘΟΥΣΑ MC3 - Επιχειρηματικότητα & Εξελίξεις στο Επάγγελμα
  • Σάββατο 12:00-12:35
    Νεότερα δεδομένα στη διακοπή καπνίσματος. Ο ρόλος του φαρμακοποιού

    Στα πλαίσια της παρουσίασης θα αναλυθούν:o ρόλος του φαρμακοποιού ως σύμβουλος διακοπής καπνίσματος, τα νεότερα δεδομένα στις στρατηγικές διακοπής καπνίσματος με έμφαση στις νεότερες φαρμακολογικές παρεμβάσεις (ενδείξεις και θέματα ασφαλείας) και οι συχνές ερωτήσεις/απαντήσεις στην κλινική πράξη.

    Διαμαντής Κλημεντίδης, Κλινικός φαρμακοποιός MClinPharm, MSc Διαχείριση Γήρανσης και Χρόνιων Νοσημάτων
    Χορηγός: WINMEDICA

  • Σάββατο 12:35-13:15
    Διάλειμμα
  • Σάββατο 13:15-13:50
    Εκπαίδευση και Αξιολόγηση των στελεχών του Φαρμακείου

    Μια στρατηγική βελτιστοποίησης της επαγγελματικής εξέλιξης της ομάδας του φαρμακείου είναι και η εκπαίδευσή τους. Σκοπός αυτής της ομιλίας είναι να δείξει πως μπορεί να οργανωθεί σωστά, να στηθεί και να υλοποιηθεί εσωτερικά σε κάθε φαρμακείο, ένα επιτυχημένο πρόγραμμα αποτύπωσης των εκπαιδευτικών αναγκών των στελεχών του Φαρμακείου και εκπαίδευσης τους, αλλά και πως να οριστούν δείκτες αξιολόγησης, για την ποιοτική και ποσοτική αποτύπωση των επιδόσεων τους.

  • Σάββατο 13:50-14:25
    Η Ανθρωποκεντρική Τεχνητή Νοημοσύνη στο Φαρμακείο: Επαναπροσδιορίζοντας την Οργάνωση και την Εξυπηρέτηση

    Η ανθρωποκεντρική τεχνητή νοημοσύνη (ΑΙ) τοποθετεί τον άνθρωπο στο επίκεντρο της φαρμακευτικής εμπειρίας, συνδυάζοντας την τεχνολογία με την ανθρώπινη φροντίδα. Μέσα από λύσεις που βελτιώνουν την οργάνωση, όπως αυτοματοποιημένες διαδικασίες διαχείρισης αποθεμάτων και συστήματα πρόβλεψης ζήτησης, η ΑΙ ενισχύει την αποδοτικότητα χωρίς να χάνει την ανθρώπινη διάσταση. Παράλληλα, προσφέρει προσωποποιημένες προτάσεις υγείας και εργαλεία επικοινωνίας, όπως έξυπνα chatbot που αναγνωρίζουν τις ανάγκες των πελατών. Με ανθρωποκεντρική προσέγγιση, η ΑΙ δεν αντικαθιστά τον φαρμακοποιό αλλά τον υποστηρίζει, επιτρέποντάς του να επικεντρωθεί σε αυτό που έχει πραγματική αξία: την παροχή φροντίδας και την ενίσχυση της εμπιστοσύνης με τους ασθενείς

  • Σάββατο 14:25-15:05
    Διάλειμμα
  • Σάββατο 15:05-15:50
    Πάνελ: Πώς να κρατήσετε έναν καλό συνεργάτη στην ομάδα σας

    Σε ένα περιβάλλον έλλειψης προσωπικού, μια σημαντική ενέργεια του manager είναι να κινητοποιεί το υπάρχον προσωπικό για να μείνουν πιστοί στο φαρμακείο. Οι απαιτήσεις πλέον του προσωπικού και οι σχέσεις τους με την εργασία, ιδιαίτερα αυτές της νέας γενιάς εργαζομένων, έχουν αλλάξει. Ποιες οι λύσεις για να είναι ευχαριστημένοι, αποδοτικοί και πιστοί σε σας σαν manager;
    Χάτζη Σκευοφύλακα, Σύμβουλος Επιχειρήσεων
    Βενετία Διονυσοπούλου, HR manager Menarini Hellas,
    Στέλιος Μουσαμάς, Pharmacy & OTC Business Consultant
    Συντονιστής: Αντωνία Μαρκούρη, Digital Business Development, XAΡΑΜΗ ΑΕ

  • Σάββατο 15:50-16:35
    Πάνελ: Ο «Χρυσός οδηγός» για επιτυχημένο Digital Transformation Φαρμακείου

    Οι αναγκαίες αλλαγές στη κουλτούρα και στις υποδομές, για τη διευκόλυνση του φαρμακοποιού και την ανάπτυξη του φαρμακείου, μέσα σε ένα περιβάλλον ψηφιακών καινοτομιών, με στόχο τη βελτίωση της εξυπηρέτησης και εμπειρίας του ασθενή-πελάτη.
    Συμμετέχουν:
    Ιωάννης Καραγιάννης, Πρόεδρος Διοικητικού Συμβουλίου ΗΔΙΚΑ Α.Ε. (Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση Κοινωνικής Ασφάλισης)
    Ηλίας Κατσόγιαννης, Φαρμακοποιός, MSc
    Δημήτρης Τσιριμπής, Φαρμακοποιός, Γραμματέας ΦΣ Κορινθίας, Εποπτικό Συμβούλιο ΠΕΙΦΑΣΥΝ
    Συντονιστής: Δημήτρης Καραγιώργος, Δημοσιογράφος Υγείας

  • Σάββατο 16:35-17:15
    Διάλειμμα
  • Σάββατο 17:15- 17:50
    Ισχυρά Δερματολογικά Δραστικά Συστατικά & Skincare: πολυτέλεια ή προσιτή επιστήμη;

    Οι πελάτες του φαρμακείου είναι όλο και πιο ενημερωμένοι για την περιποίηση του δέρματός τους και ζητούν αποδείξεις για τους ισχυρισμούς των προϊόντων. Τα ισχυρά δραστικά συστατικά είναι η απάντηση στην επιθυμία των πελατών και τις τάσεις της εποχής. Ας κάνουμε την «επιστήμη» απλή και το skincare προσιτό σε όλους.

    Χορηγός: NEUTROGENA by KENVUE

  • Σάββατο 17:50-18:35
    Πάνελ: Φαρμακείο και Marketplaces: Μία νέα ευκαιρία

    Ολοένα και περισσότερα φαρμακεία επιλέγουν να «ανοίξουν» την αγορά τους μέσω marketplaces, όπως η Wolt. Πλεονεκτήματα και best practices για τη νέα δυνατότητα αυτή.
    Συμμετέχουν:
    Σεραφείμ Παπαγεωργίου, Head of Retail, Wolt Greece
    Παναγιώτης Παναγούλης, Φαρμακοποιός
    Δημήτρης Κεφαλόπουλος, e-commerce Lead Pharma channel, Kenvue
    Συντονιστής: Αντωνία Μαρκούρη, Digital Business Development, XAΡΑΜΗ ΑΕ

  • Σάββατο 18:35- 19:10
    Αξιοποίηση και προστασία δεδομένων, στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης και της τεχνολογικής καινοτομίας

    Ενώ η πληροφορική, η επεξεργασία δεδομένων και η χρήση τεχνητής νοημοσύνης καταλαμβάνουν ολοένα και πιο σημαντική θέση στα ευρωπαϊκά φαρμακεία, είναι σκόπιμο να αναρωτηθούμε, πρώτα σε ηθικό επίπεδο: Ποια χρήση μπορεί να γίνει στα «δεδομένα σθενών» και υπό ποιες προϋποθέσεις; Αλλά και για άλλα παρόμοια θέματα που επηρεάζουν το ίδιο το επάγγελμα. Πόσο μακριά μπορούμε να φτάσουμε, με στόχο να βοηθήσουμε τα καθήκοντα του φαρμακοποιού;
    Αλέξανδρος Θεοδωρόπουλος, Φαρμακοποιός, MPharm, MBA

Πρόσφατα άρθρα

    Πρόσφατα σχόλια

    Χωρίς σχόλια για εμφάνιση.
    Latest Posts
    Ads
    Categories
    • Χωρίς κατηγορία