Αναγκαιότητα Προσαρμογής σπουδών, Ανταγωνισμός: Πηγή σημαντικών ευκαιριών για επαγγελματική αποκατάσταση και εξέλιξη. Υπάρχει ένα θετικό όραμα για το φαρμακείο, όμως οι νέοι φαρμακοποιοί πρέπει να εκπαιδευτούν στο επιχειρείν. Σήμερα οι νέοι φαρμακοποιοί πρέπει να είναι δημιουργικοί.
Συμμετέχουν:
Δεγαΐτα Κυριακή, τελειόφοιτη Φαρμακευτικής ΕΚΠΑ
Μαρία Νίκου, τελειόφοιτη Φαρμακευτικής ΕΚΠΑ
Σοφία Τράντζα, Φαρμακοποιός MSc, MSc PV , CAS, Πρόεδρος Πανελλήνιας Ένωσης Φαρμακοποιών (ΠΕΦ)
Πώς να αναπτύξετε υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας στην υγεία; Πώς να εκμεταλλευτείτε την τεχνολογία και να επαναπροσδιορίσετε τη σχέση με τους ασθενείς;
Ορέστης Κοτζαμάνης, Φαρμακοποιός
Βαγγέλης Παϊδούσης, Σύμβουλος Φαρμακείων
Συντονισμός Ενότητας:
Πόπη Χαραμή, Φαρμακοποιός, Αρχισυντάκτρια PHARMACY management ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Άκης Καραμάνος, Φαρμακοποιός, Βοηθός Αρχισυντάκτη PHARMACY management ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Στα πλαίσια της παρουσίασης θα αναλυθούν:o ρόλος του φαρμακοποιού ως σύμβουλος διακοπής καπνίσματος, τα νεότερα δεδομένα στις στρατηγικές διακοπής καπνίσματος με έμφαση στις νεότερες φαρμακολογικές παρεμβάσεις (ενδείξεις και θέματα ασφαλείας) και οι συχνές ερωτήσεις/απαντήσεις στην κλινική πράξη.
Διαμαντής Κλημεντίδης, Κλινικός φαρμακοποιός MClinPharm, MSc Διαχείριση Γήρανσης και Χρόνιων Νοσημάτων
Χορηγός: WINMEDICA
Μια στρατηγική βελτιστοποίησης της επαγγελματικής εξέλιξης της ομάδας του φαρμακείου είναι και η εκπαίδευσή τους. Σκοπός αυτής της ομιλίας είναι να δείξει πως μπορεί να οργανωθεί σωστά, να στηθεί και να υλοποιηθεί εσωτερικά σε κάθε φαρμακείο, ένα επιτυχημένο πρόγραμμα αποτύπωσης των εκπαιδευτικών αναγκών των στελεχών του Φαρμακείου και εκπαίδευσης τους, αλλά και πως να οριστούν δείκτες αξιολόγησης, για την ποιοτική και ποσοτική αποτύπωση των επιδόσεων τους.
Η ανθρωποκεντρική τεχνητή νοημοσύνη (ΑΙ) τοποθετεί τον άνθρωπο στο επίκεντρο της φαρμακευτικής εμπειρίας, συνδυάζοντας την τεχνολογία με την ανθρώπινη φροντίδα. Μέσα από λύσεις που βελτιώνουν την οργάνωση, όπως αυτοματοποιημένες διαδικασίες διαχείρισης αποθεμάτων και συστήματα πρόβλεψης ζήτησης, η ΑΙ ενισχύει την αποδοτικότητα χωρίς να χάνει την ανθρώπινη διάσταση. Παράλληλα, προσφέρει προσωποποιημένες προτάσεις υγείας και εργαλεία επικοινωνίας, όπως έξυπνα chatbot που αναγνωρίζουν τις ανάγκες των πελατών. Με ανθρωποκεντρική προσέγγιση, η ΑΙ δεν αντικαθιστά τον φαρμακοποιό αλλά τον υποστηρίζει, επιτρέποντάς του να επικεντρωθεί σε αυτό που έχει πραγματική αξία: την παροχή φροντίδας και την ενίσχυση της εμπιστοσύνης με τους ασθενείς
Σε ένα περιβάλλον έλλειψης προσωπικού, μια σημαντική ενέργεια του manager είναι να κινητοποιεί το υπάρχον προσωπικό για να μείνουν πιστοί στο φαρμακείο. Οι απαιτήσεις πλέον του προσωπικού και οι σχέσεις τους με την εργασία, ιδιαίτερα αυτές της νέας γενιάς εργαζομένων, έχουν αλλάξει. Ποιες οι λύσεις για να είναι ευχαριστημένοι, αποδοτικοί και πιστοί σε σας σαν manager;
Χάτζη Σκευοφύλακα, Σύμβουλος Επιχειρήσεων
Βενετία Διονυσοπούλου, HR manager Menarini Hellas,
Στέλιος Μουσαμάς, Pharmacy & OTC Business Consultant
Συντονιστής: Αντωνία Μαρκούρη, Digital Business Development, XAΡΑΜΗ ΑΕ
Οι αναγκαίες αλλαγές στη κουλτούρα και στις υποδομές, για τη διευκόλυνση του φαρμακοποιού και την ανάπτυξη του φαρμακείου, μέσα σε ένα περιβάλλον ψηφιακών καινοτομιών, με στόχο τη βελτίωση της εξυπηρέτησης και εμπειρίας του ασθενή-πελάτη.
Συμμετέχουν:
Ιωάννης Καραγιάννης, Πρόεδρος Διοικητικού Συμβουλίου ΗΔΙΚΑ Α.Ε. (Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση Κοινωνικής Ασφάλισης)
Ηλίας Κατσόγιαννης, Φαρμακοποιός, MSc
Δημήτρης Τσιριμπής, Φαρμακοποιός, Γραμματέας ΦΣ Κορινθίας, Εποπτικό Συμβούλιο ΠΕΙΦΑΣΥΝ
Συντονιστής: Δημήτρης Καραγιώργος, Δημοσιογράφος Υγείας
Οι πελάτες του φαρμακείου είναι όλο και πιο ενημερωμένοι για την περιποίηση του δέρματός τους και ζητούν αποδείξεις για τους ισχυρισμούς των προϊόντων. Τα ισχυρά δραστικά συστατικά είναι η απάντηση στην επιθυμία των πελατών και τις τάσεις της εποχής. Ας κάνουμε την «επιστήμη» απλή και το skincare προσιτό σε όλους.
Χορηγός: NEUTROGENA by KENVUE
Ολοένα και περισσότερα φαρμακεία επιλέγουν να «ανοίξουν» την αγορά τους μέσω marketplaces, όπως η Wolt. Πλεονεκτήματα και best practices για τη νέα δυνατότητα αυτή.
Συμμετέχουν:
Σεραφείμ Παπαγεωργίου, Head of Retail, Wolt Greece
Παναγιώτης Παναγούλης, Φαρμακοποιός
Δημήτρης Κεφαλόπουλος, e-commerce Lead Pharma channel, Kenvue
Συντονιστής: Αντωνία Μαρκούρη, Digital Business Development, XAΡΑΜΗ ΑΕ
Ενώ η πληροφορική, η επεξεργασία δεδομένων και η χρήση τεχνητής νοημοσύνης καταλαμβάνουν ολοένα και πιο σημαντική θέση στα ευρωπαϊκά φαρμακεία, είναι σκόπιμο να αναρωτηθούμε, πρώτα σε ηθικό επίπεδο: Ποια χρήση μπορεί να γίνει στα «δεδομένα σθενών» και υπό ποιες προϋποθέσεις; Αλλά και για άλλα παρόμοια θέματα που επηρεάζουν το ίδιο το επάγγελμα. Πόσο μακριά μπορούμε να φτάσουμε, με στόχο να βοηθήσουμε τα καθήκοντα του φαρμακοποιού;
Αλέξανδρος Θεοδωρόπουλος, Φαρμακοποιός, MPharm, MBA
This site uses cookies. Find out more about cookies and how you can refuse them.
Το πιστοποιητικό παρακολούθησης θα το παραλάβουν στο email τους όλοι όσοι εγγραφούν και παρακολουθήσουν την εκδήλωση.
Με την παρακολούθηση τουλάχιστον του 60%, του 8ου Επιστημονικού Συνεδρίου Φαρμακευτικής Φροντίδας της Ελληνικής Φαρμακευτικής Εταιρείας, θα αποδοθούν 12 μόρια συνεχιζόμενης εκπαίδευσης.
Με την παρακολούθηση τουλάχιστον του 60%, του Προγράμματος Επιχειρηματικότητα και Εξελίξεις στο Επάγγελμα για Φαρμακοποιούς του Οικονομικού Πανεπιστημιού Αθηνών, θα αποδοθούν 6 μόρια συνεχιζόμενης εκπαίδευσης.
Τα μόρια δίνονται από το Ινστιτούτο Δια Βίου Εκπαίδευσης & Επαγγελματικής Ανάπτυξης Φαρμακοποιών (Ι.Δ.Ε.Ε.Α.Φ.).