Διαχείριση αποθέματος και αγορών, συμβουλές ασθενών, έλεγχος αλληλεπιδράσεων φαρμάκων, ηλεκτρονικές πωλήσεις... Η τεχνολογία πλέον, έχει καταλάβει σχεδόν όλους τους τομείς της καθημερινότητας του φαρμακείου. Ποια ψηφιακά εργαλεία ενδείκνυνται για τη βελτίωση της απόδοσης του φαρμακείου σας; Επιλέξτε τα κατάλληλα για τις ανάγκες σας αλλά και την εξέλιξή σας, στο περιβάλλον του σήμερα και του αύριο.
Τo digital marketing σήμερα προσφέρει πολύτιμα εργαλεία ψηφιακής επικοινωνίας για τα φαρμακεία. Η δημιουργία και διαχείριση ιστοσελίδων και κοινωνικών δικτύων, email marketing κλπ, -ειδικά αναφερόμενοι στο φαρμακείο-, θα πρέπει να πραγματοποιείται με σεβασμό στις εμπορικές και ηθικές ιδιαιτερότητες του επαγγέλματος. Στη διαδραστική αυτή ομιλία, θα μπορέσετε να κάνετε όλες τις ερωτήσεις σας σε έναν επαγγελματία του κλάδου, αλλά και να ακούστε τις απόψεις φαρμακοποιού, ενεργού στα κοινωνικά δίκτυα.
Άυλη συνταγογράφηση, εφαρμογές υγείας, ψηφιακοί φάκελοι ασθενών, τεχνητή νοημοσύνη… Η τεχνολογία μεταμορφώνει όλο και περισσότερο τον χώρο της υγείας, έχοντας άμεσο αντίκτυπο στο επάγγελμα του φαρμακοποιού. Στόχος, η βέλτιστη εξυπηρέτηση και παροχή φροντίδας προς τους ασθενείς, παράλληλα με τη βελτίωση της καθημερινής πρακτικής των επαγγελματιών υγείας. Πόσο κοντά είμαστε στον ψηφιακό μετασχηματισμό; Ποια σημεία θα πρέπει να προσέξουμε;
Η ψηφιοποίηση του φαρμακείου είναι μια πραγματικότητα που επηρεάζει άμεσα τη συνολική εικόνα του, τόσο σε επίπεδο λειτουργιών όσο και ανθρώπινου δυναμικού. Εργαλεία και μέσα (κοινωνικά δίκτυα, CRM προγράμματα, robots κ.τ.λ. ) είναι πλέον στη διάθεση και των φαρμακείων, αλλά η σωστή χρήση και διαχείρισή τους, ανάλογα με τη δυναμική και το προφίλ του φαρμακείου, μπορούν να διαμορφώσουν και να ενισχύσουν θετικά την αντίληψη που έχουν για εσάς οι πελάτες σας. Στην διαδραστική αυτή ομιλία θα συζητηθεί πως μπορείτε, με πρακτικό τρόπο, να αξιοποιήσετε όλα τα ψηφιακά μέσα για να κερδίσετε τη βέλτιστη φήμη για το φαρμακείο σας.
Αντωνία Μαρκούρη, Digital Business Development, XAΡΑΜΗ ΑΕ
Διάλειμμα 30 λεπτών
Θα συζητηθούν οι καταναλωτικές τάσεις στο ηλεκτρονικό εμπόριο σε προϊόντα ομορφιάς και υγείας σήμερα και στο μέλλον καθώς και η εξέλιξη των ηλεκτρονικών φαρμακείων στην Ευρώπη και Ελλάδα. Ποιοι οι τρόποι, οι ευκαιρίες και οι δυσκολίες της διαχείρισης του εγχειρήματος;
Συντονιστής: Παναγιώτης Γκεζερλής, Ιδρυτής και Πρόεδρος της Convert Group
Συμμετέχοντες:
Ηλίας Δημητρέλλος, Δικηγόρος, Νομικός Σύμβουλος του Πανελλήνιου Φαρμακευτικού Συλλόγου
Κωνσταντίνος Βαβλιάκης, CTO & Co-founder Pharm24.gr
Γεράσιμος Τριανταφυλλάς, Φαρμακοποιός, Ιδιοκτήτης "ofarmakopoiosmou.gr"
Γιώργος Ξέστερνος, Digital Trade Development, Laboratoire Native Hellas
Η συζήτηση αυτή θα επικεντρωθεί στον τρόπο με τον οποίο τα data ενισχύουν την ανάπτυξη της πιστότητας και της ικανοποίησης του πελάτη καθώς και την προσέλκυση νέων πελατών, στο omnichannel περιβάλλον του σήμερα.
Συντονιστής:
Αντωνία Μαρκούρη, Digital Business Development, XAΡΑΜΗ ΑΕ
Συμμετέχοντες:
Νίκος Βαρβαδούκας, VP Brand, Customer & Omnichannel Public Group
Ηλίας Μακρής, General Manager Pharmacy 295
Χρήστος Μπούκης, Value, Access & Policy Lead, Amgen Greece & Cyprus
Ισίδωρος Σιδερίδης, CEO Pobuca
Σήμερα, οι φαρμακοποιοί, οι βοηθοί φαρμακείων και οι ασθενείς, συνδέονται όλο και περισσότερο στα κοινωνικά δίκτυα. Η παρουσία ενός φαρμακείου εδώ, μπορεί να βοηθήσει ή να υπονομεύσει την οικοδόμηση μίας στενής σχέσης με τους ασθενείς, την προσέλκυση νέων πελατών και την ενίσχυση της προβολής του. Στη διαδραστική αυτή ομιλία, θα συζητήσουμε ποιοι είναι οι πραγματικοί influencers ( medinfluencers) στον χώρο της υγείας και του φαρμακείου, με έμφαση στους κανόνες δεοντολογίας που τον διέπουν στα κοινωνικά δίκτυα.
Θα παρουσιαστεί μια νέα ολοκληρωμένη λύση για τη διαχείριση του πελατολογίου και την αποτελεσματική λειτουργία ενός σύγχρονου φαρμακείου. Η καινούρια online πλατφόρμα που δημιουργήσαμε παρέχει ένα πλήρες σύστημα για αύξηση της αποτελεσματικότητας, μεγιστοποίηση της εξυπηρέτησης και βελτίωση της οικονομικής διαχείρισης. Δυνατότητες όπως η καταχώρηση δανεικών προϊόντων με συναδέλφους, η παρακολούθηση διακυμάνσεων των χρηματικών εκκρεμοτήτων, η πιστότητα των πελατών, η δυνατότητα εκτυπώσεων καθώς και ένα ολοκληρωμένο σύστημα επιταγών, είναι μερικές από τις λειτουργίες που θα συζητήσουμε. Η πιο User Friendly υπηρεσία που έχει φτιαχτεί για τις πραγματικές ανάγκες του επαγγέλματος.
Χορηγός: PHARMACY MANAGER
This site uses cookies. Find out more about cookies and how you can refuse them.
Η Εκδήλωση ολοκληρώθηκε
Το πιστοποιητικό παρακολούθησης θα το παραλάβουν στο email τους όλοι όσοι εγγραφούν και παρακολουθήσουν την εκδήλωση.
Με την παρακολούθηση τουλάχιστον του 60%, του 8ου Επιστημονικού Συνεδρίου Φαρμακευτικής Φροντίδας της Ελληνικής Φαρμακευτικής Εταιρείας, θα αποδοθούν 12 μόρια συνεχιζόμενης εκπαίδευσης.
Με την παρακολούθηση τουλάχιστον του 60%, του Προγράμματος Επιχειρηματικότητα και Εξελίξεις στο Επάγγελμα για Φαρμακοποιούς του Οικονομικού Πανεπιστημιού Αθηνών, θα αποδοθούν 6 μόρια συνεχιζόμενης εκπαίδευσης.
Τα μόρια δίνονται από το Ινστιτούτο Δια Βίου Εκπαίδευσης & Επαγγελματικής Ανάπτυξης Φαρμακοποιών (Ι.Δ.Ε.Ε.Α.Φ.).