Πάνελ αφιερωμένο στο οικοσύστημα των φοιτητών φαρμακευτικής και τη σημασία της συμμετοχής της κοινότητας. Οι παρουσιάσεις στο πάνελ θα αναδείξουν τον πλούτο και την αποτελεσματικότητα του φοιτητικού δικτύου, που ασχολείται με ένα ευρύ φάσμα θεμάτων. Από την υποστήριξη των φοιτητών έως την ανάπτυξη επαγγελματικών δεξιοτήτων και την προώθηση της φαρμακευτικής, οι φοιτητικοί σύλλογοι είναι γεμάτοι από αφοσιωμένους και κινητοποιημένους φοιτητές που θέλουν να κάνουν τη διαφορά. Μέσα από συγκεκριμένα παραδείγματα, θα εξηγήσουν πώς αυτό το δίκτυο λειτουργεί ως ισχυρός μοχλός για την κινητοποίηση, την υπεράσπιση και τη βελτίωση των συνθηκών διαβίωσης και σπουδών των μελλοντικών επαγγελματιών και την προώθηση του επαγγέλματος.
Συμμετέχουν:
Εκπρόσωπος ΣΦΦΕ
IGEM Medicine Patras
Κωνσταντίνος Γεωργούλιας, Πρόεδρος GPSF
Συντονιστής:
Άκης Καραμάνος, Φαρμακοποιός, Βοηθός Αρχισυντάκτη Pharmacy Management ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Η ομιλία εστιάζει στην ενδυνάμωση του ρόλου του φαρμακοποιού ως βασικού πυλώνα της δημόσιας υγείας. Θα παρουσιαστούν πρακτικές στρατηγικές και σύγχρονα εργαλεία επικοινωνίας για την αποτελεσματική εκπαίδευση των πολιτών στην πρόληψη μέσω των εμβολιασμών, καθώς και τεχνικές για την αντιμετώπιση της διστακτικότητας στον εμβολιασμό.
Η επιστημονική κοινότητα ανησυχεί για τον αυξανόμενο αριθμό χρόνιων παθήσεων που παράλληλα επιβαρύνουν τον προϋπολογισμό υγείας. Πως ο φαρμακοποιός μπορεί να παίξει ενεργό ρόλο στην επιμόρφωση και ευαισθητοποίηση του κοινού όσο αφορά την πρόληψη ( προ συμπτωματικοί έλεγχοι, εμβολιασμοί, μετρήσεις ζωτικών δεικτών…) και τη σωστή θεραπεία, έτσι ώστε να μπορεί ο χρόνια πάσχων να ελέγχει καλύτερα την κατάσταση της υγείας του;
Συμμετέχουν:
Χαράλαμπος Καραθάνος, Εκπρόσωπος Υπουργείου Υγείας
Απόστολος Βαλτάς, Πρόεδρος ΠΦΣ, Πρόεδρος ΦΣ Λέσβου
Κωνσταντίνος Τσιούφης, Καθηγητής Καρδιολογίας ΕΚΠΑ, Διευθυντής της Α' Πανεπιστημιακής Καρδιολογικής Κλινικής στο Ιπποκράτειο Νοσοκομείο Αθηνών
Ραφαέλλα Βακουφτσή, Πρόεδρος Συλλόγου Ελλήνων ασθενών
Ο ρόλος του φαρμακοποιού είναι απαραίτητος για την αποτελεσματική και καθησυχαστική υποστήριξη των ασθενών. Αυτή η ομιλία θα αναδείξει τα βασικά στοιχεία για την ενίσχυση της φροντίδας των ασθενών στον πάγκο του φαρμακείου. Θα ανακαλύψετε πώς να χτίσετε εμπιστοσύνη, να αντιμετωπίσετε τις ανησυχίες των ασθενών και να παρέχετε σαφείς πληροφορίες. Η έμφαση θα δοθεί στην ενεργή ακρόαση, την αποτελεσματική επικοινωνία και τη σημασία της κατάλληλης προσαρμογής της για τη βελτιστοποίηση της σχέσης ασθενούς-φαρμακοποιού και τη διασφάλιση πιο εξατομικευμένων προσεγγίσεων με τους ασθενείς.
Η LGBTQ+ κοινότητα αντιμετωπίζει συχνά εμπόδια στην πρόσβαση σε υπηρεσίες υγείας, λόγω στιγματισμού, διακρίσεων και έλλειψης κατανόησης από τους επαγγελματίες υγείας. Ως αποτέλεσμα, πολλά άτομα αποφεύγουν να αναζητήσουν φροντίδα, με αρνητικές συνέπειες στην υγεία και την ποιότητα ζωής τους.
Πως οι επαγγελματίες υγείας του σήμερα ευαισθητοποιούνται σε ιδιαίτερες κοινωνικές ομάδες; Ποια τα βήματα για προσβασιμότητα, στήριξη και επικοινωνία των ομάδων αυτών;
Δρ Ιωάννης Δουδουλάκης, Αρρυθμιολόγος - Καρδιολόγος
Συντονίστρια: Νεκταρία Καρακώστα, Δημοσιογράφος υγείας
Η επικοινωνία του επαγγελματία υγείας για ευεξία και σεξουαλικς υγεία πρέπει να γίνει με τον πλέον κατάλληλο και τον πιο διακριτικό τρόπο. Δημιουργείστε το κατάλληλο κλίμα εμπιστοσύνης και προτείνετε την κατάλληλη λύση. Προσεγγίστε τον ασθενή-πελάτη σας και μιλήστε του για λύσεις ευεξίας και σεξουαλικής υγείας.
Θα αναφερθούμε σε στρατηγικές που συνδυάζουν: Πρόγραμμα Πιστότητας με Ψηφιακή Υποστήριξη, Χρήση Social Media και Google My Business,
Διαδραστική Ψηφιακή Επικοινωνία, και Δημιουργία Eshop και Newsletter.
Αυτές οι ψηφιακές πρακτικές, όταν συνδυάζονται, ενισχύουν τη φήμη, την αλληλεπίδραση και την αφοσίωση των πελατών στο φαρμακείο σας, εξασφαλίζοντας σταθερό και πιστό πελατολόγιο.
Ομιλητής από ΟΠΑ
Η εναλλαγή προσωπικού στα φαρμακεία και στα ιατρεία μπορεί να αποδυναμώσει την ομάδα σας και να αυξήσει τον φόρτο εργασίας. Αυτή η ομιλία σας προσφέρει την ευκαιρία να ανακαλύψετε τις βασικές στρατηγικές για να διατηρείστε τους υπαλλήλους σας, να μειώσετε την εναλλαγή προσωπικού και να προωθήσετε μια πιο ειρηνική και αποτελεσματική εργασιακή δυναμική. Μέσα από συγκεκριμένα παραδείγματα, θα κατανοήσετε πώς να αντιμετωπίσετε αυτό το ζήτημα με αποτελεσματικές ενέργειες, προσαρμοσμένες στην πραγματικότητά σας.
Στόχοι:
Να κατανοήστε τους κύριους παράγοντες πίσω από τον εναλλαγή προσωπικού .
Να εφαρμόσετε απλές, κατά προτεραιότητα ενέργειες για τη βελτίωση της σταθερότητας της ομάδας. Διερεύνηση προσεγγίσεων που προωθούν την συμμετοχή των εργαζομένων σε καθημερινή βάση.
Ομιλητής: Κωνσταντίνος Θεοχάρης, Φαρμακοποιός
4 Φαρμακοποιοί από το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Εκπαίδευσης φαρμακοποιών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων και στην Επιχειρηματικότητα του ΟΠΑ, μας αφηγούνται τις εμπειρίες τους κατά τη διάρκεια του προγράμματος, τι αποκόμισαν και πώς τα εφάρμοσαν με επιτυχία στο φαρμακείο τους.
Testimonials 4 Φαρμακοποιών
Συντονιστής:
Στην εποχή των Influencers, oι πληροφορίες για την υγεία διαδίδονται ολοένα και περισσότερο μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Τόσο οι εταιρείες όσο και οι influencers ενημερώνουν τους ανθρώπους για την υγεία τους ενίοτε με ανακριβείς ή ακόμη και εντελώς ψευδείς πληροφορίες, για εμπορικό κέρδος. Οι φαρμακοποιοί, δεδομένης της εγγύτητάς τους και του κεντρικού τους ρόλου στο σύστημα υγειονομικής περίθαλψης, πρέπει να συμβάλλουν στην εκπαίδευση των ασθενών σχετικά με την υγεία τους. Είτε στον πάγκο του φαρμακείου, είτε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, οι φαρμακοποιοί μπορούν να προσεγγίσουν το κοινό. Πώς λοιπόν μπορείτε να γίνετε ηγέτης στις πληροφορίες για την υγεία στο φαρμακείο ή ακόμα και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης; Σε αυτό το πάνελ θα εξηγήσουμε την αξία των ενημερωτικών αναρτήσεων στα ψηφιακά μέσα εντός του φαρμακείου αλλά εκτός φαρμακείου, τα οποία ανανεώνουν την αντίληψη του κοινού για το επάγγελμά σας. Φαρμακοποιοί θα μοιραστούν την εμπειρία τους ως δημιουργοί περιεχομένου, εξηγώντας πώς χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να προσφέρουν συμβουλές υγείας στο κοινό τους. Αυτή η προσέγγιση, εκτός από την ενημέρωση για την υγεία, έχει άμεσο αντίκτυπο στη φήμη και την απόδοση του φαρμακείου σας. Ανακαλύψτε πώς μια καλά μελετημένη ψηφιακή στρατηγική μπορεί να μεταμορφώσει ένα φαρμακείο και να χτίσει την εμπιστοσύνη των ασθενών.
Συμμετέχουν
Πέτρος Αρουκάτος, Digital Marketing, Digital Up
Συντονιστής: Γιάννης Σακκάς, Δημοσιογράφος Υγείας
This site uses cookies. Find out more about cookies and how you can refuse them.
Το πιστοποιητικό παρακολούθησης θα το παραλάβουν στο email τους όλοι όσοι εγγραφούν και παρακολουθήσουν την εκδήλωση.
Με την παρακολούθηση τουλάχιστον του 60%, του 8ου Επιστημονικού Συνεδρίου Φαρμακευτικής Φροντίδας της Ελληνικής Φαρμακευτικής Εταιρείας, θα αποδοθούν 12 μόρια συνεχιζόμενης εκπαίδευσης.
Με την παρακολούθηση τουλάχιστον του 60%, του Προγράμματος Επιχειρηματικότητα και Εξελίξεις στο Επάγγελμα για Φαρμακοποιούς του Οικονομικού Πανεπιστημιού Αθηνών, θα αποδοθούν 6 μόρια συνεχιζόμενης εκπαίδευσης.
Τα μόρια δίνονται από το Ινστιτούτο Δια Βίου Εκπαίδευσης & Επαγγελματικής Ανάπτυξης Φαρμακοποιών (Ι.Δ.Ε.Ε.Α.Φ.).

