Επιχειρηματικότητα & Εξελίξεις στο Επάγγελμα του Φαρμακοποιού

Επιχειρηματικότητα & Εξελίξεις στο Επάγγελμα

Πρόγραμμα Σαββάτου 24-02-2024

ΑΙΘΟΥΣΑ MC3


Ανοίγοντας το πρώτο μου φαρμακείο

Για τρία χρόνια, η υγειονομική κρίση που προκλήθηκε από την Covid-19 ανέδειξε το επάγγελμα
του Φαρμακοποιού, δίνοντας νέες ευκαιρίες και προοπτικές. Οι οικονομικές επιπτώσεις λόγω της πανδημίας, όχι μόνο δεν μείωσαν το ενδιαφέρον για τη δημιουργία ενός νέου φαρμακείου, αλλά το αύξησαν σημαντικά. Το άνοιγμα ενός νέου φαρμακείου ωστόσο, θέλει προσοχή. Ποιες ενέργειες και με ποια σειρά θα πρέπει να ακολουθούνται ώστε το εγχείρημα να είναι επιτυχές;

ΑΙΘΟΥΣΑ MC3
  • Σάββατο - 11:00-11:40
    Σχεδιασμός και υλοποίηση: Από την ιδέα στην πράξη

    Η επιτυχία ενός νέου εγχειρήματος εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τον σχεδιασμό του, καθώς αποτελεί ένα έργο ζωής. Στη φάση αυτή, σας απασχολούν ερωτήματα όπως: Σε ποια γεωγραφική περιοχή; Τι είδους φαρμακείο (συνοικιακό, σε εμπορικό κέντρο… κ.λπ.); Μόνος ή σε συνεργασία; Ερωτήματα ακολουθούμενα από την ανεύρεση των απαραίτητων οικονομικών πόρων και αναζήτηση των κατάλληλων συνεργατών.
    Χορηγός: Eurobank

  • Σάββατο - 11:40-12:00
    Εμπορική στρατηγική και διαχείριση της ομάδας: Πώς θα γίνετε ένας επιτυχημένος manager;

    Πέρα από την εγκατάσταση και το άνοιγμα του φαρμακείου, ο ιδιοκτήτης φαρμακοποιός θα πρέπει να ηγηθεί μιας ομάδας, να διαχειρίζεται τα οικονομικά, να διαπραγματεύεται τις τιμές, να παρακολουθεί τη ρευστότητα, να ετοιμάζει μια μακροπρόθεσμη στρατηγική, να διαχειρίζεται τις δυσκολίες της καθημερινής ζωής κ.ά. Είναι καλύτερα να εξερευνήσετε αυτόν τον νέο κόσμο όντας καλά προετοιμασμένοι.

  • Σάββατο - 12:00-12:30
    Πώς ένα νέο φαρμακείο μπορεί να γίνει ανταγωνιστικό; (success stories)

    Νέοι φαρμακοποιοί που πραγματοποίησαν επιτυχώς το πλάνο τους, ανοίγοντας ένα φαρμακείο, αναφέρονται στις προκλήσεις και δυσκολίες που συνάντησαν, καθώς και τις ενέργειες προς αποφυγή, βάσει της εμπειρίας τους. Τέλος, μοιράζονται μαζί μας όλα τα μυστικά της επιτυχίας που συνέβαλλαν στη διαφοροποίηση του φαρμακείου τους μέσα σε ένα άκρως ανταγωνιστικό περιβάλλον.

  • Σάββατο - 13:00-13:35
    Γεφυρώνοντας το Χάσμα : Οι Μεγάλες Ερωτήσεις για τις 4 Γενιές

    Σήμερα, το μεγαλύτερο θέμα που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις, αλλά και ευρύτερα η κοινωνία, είναι η δυσκολία να επικοινωνήσουν και να συνεργαστούν αρμονικά όλες οι γενιές, ξεκινώντας από τους νεότερους, την Gen Z, τους Millennials, και φτάνοντας στους Gen X και στους Boomers. Φαίνεται ότι η τεχνολογία, οι συνεχώς μεταβαλλόμενες συνθήκες με «ταχύτητες φωτός», αλλά και τα σύγχρονα πρότυπα φέρνουν τις γενιές να απομακρύνονται και να διαχωρίζονται, ενώ η ανάγκη οργανισμών και κοινωνιών είναι να συμπλέουν αρμονικά. Ποιες είναι όμως οι κομβικές διαφορές στα μεγάλα ερωτήματα ζωής, εργασίας, ηγεσίας μεταξύ των γενιών και πώς μπορούν να γεφυρωθούν; Αυτά και άλλα πολλά σχετικά ερωτήματα θα απαντήσει η μεγάλη έρευνα της Focus Bari σχετικά με τη νοοτροπία, τα ζητούμενα και τις προοπτικές κάθε γενιάς.

  • Σάββατο - 14:40-15:15
    Είσαι σίγουρος ότι γνωρίζεις τους πελάτες σου;

    Ποιο είναι το προφίλ τους, ανά ηλικία, ανά φύλο, ανά κοινωνικο-οικονομική κατάσταση; Πώς το ενσωματώνω στην εμπορική λειτουργία του φαρμακείου μου; Ποια προϊόντα δουλεύω, ποιες μάρκες, ποιες υποκατηγορίες, ποια στρατηγική Marketing μου πολλαπλασιάζει το τελικό αποτέλεσμα; Πώς δομώ την εμπορική πολιτική του φαρμακείου μου;

  • Σάββατο - 15:15-15:50
    Ευφυής Φαρμακοποιός VS Τεχνητή Νοημοσύνη – «where to play and how to win»

    Στις μέρες μας ο Φαρμακοποιός έρχεται αντιμέτωπος με πλήθος τεχνολογικών επιλογών και καθημερινών καταστάσεων που επηρεάζουν τη δραστηριότητα και την ανάπτυξη του φαρμακείου. Τζίρος, κερδοφορία, εξυπηρέτηση πελατών, αγορά ΜΗ.ΣΥ.ΦΑ., αβεβαιότητα, ελλείψεις, μειώσεις περιθωρίων, δυσκολίες ενοικίων, προσωπικό, ωράρια και πολλά άλλα! Παράλληλα, η Τεχνητή Νοημοσύνη μπαίνει και στο επάγγελμα του φαρμακοποιού…!
    Ο σύγχρονος φαρμακοποιός μπορεί να αξιοποιήσει τις δυνατότητες που του δίνει αυτή η τεχνολογία και τελικά να αποφασίσει: «where to play and how to win».

  • Σάββατο - 16:55-17:30
    Γυναίκα Φαρμακοποιός, ένας πολυσύνθετος ρόλος

    Η γυναίκα φαρμακοποιός είναι στο επίκεντρο του ΠΦΣ. Θα αναφερθούμε στις δυσκολίες, στις προκλήσεις, στις ευκαιρίες για ενδυνάμωση και κατάκτηση της πολυπόθητης ισορροπίας στην επαγγελματική και προσωπική ζωή της, καθώς και στις διεκδικήσεις και στην προβολή του ρόλου της γυναίκας φαρμακοποιού.

  • Σάββατο - 18:00-19:00
    Στρογγυλό τραπέζι: Εύρεση προσωπικού στο φαρμακείο, μία μεγάλη πρόκληση

    Επαγγελματική κρίση, εξάντληση που συνδέεται με σχεδόν 3 χρόνια πανδημίας, έλλειψη κινήτρων και ελκυστικότητας του επαγγέλματος… Πώς φτάσαμε ως εδώ; Η δυσκολία εύρεσης προσωπικού είναι η νέα μεγάλη πρόσκληση που καλείστε να αντιμετωπίσετε στο φαρμακείο. Πώς θα δημιουργήσετε κίνητρα; Πώς θα κατανείμετε τις εργασίες στο προσωπικό; Πού θα απευθυνθείτε; Υπάρχουν τρόποι να βοηθηθείτε; Θα προσπαθήσουμε να δώσουμε απαντήσεις σε όλα τα παραπάνω ερωτήματα.
    Συντονιστής: Πόπη Χαραμή, Φαρμακοποιός, Αρχισυντάκτρια PHARMACY management ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    Συμμετέχουν:
    Χριστίνα Βλάχου, Φαρμακοποιός, Ιδιοκτήτρια φαρμακείου
    Ελπίδα Γιαννακοπούλου, Διατροφολόγος υπάλληλος φαρμακείου Βλάχου-Σταθοπούλου
    Ειρήνη Ρηγοπούλου, Associate Professor Department of Product and Systems Design Engineering University of the Aegean

Πρόγραμμα Κυριακής 25-02-2024

ΑΙΘΟΥΣΑ MC3

Πρόγραμμα Εκπαίδευσης στη Διοίκηση Επιχειρήσεων & Επιχειρηματικότητας
του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών

ΑΙΘΟΥΣΑ MC3
  • Κυριακή - 10:30-11:05
    «Κλειδιά» για βέλτιστη αξιοποίηση χρόνου και ενίσχυση φήμης και κερδοφορίας του φαρμακείου

    Πώς να αξιοποιήσετε καλύτερα τον χρόνο σας με την ανάθεση αρμοδιοτήτων σε συνεργάτες σας; Το φάσμα των εργασιών στην καθημερινότητα ενός φαρμακείου, είναι μεγάλο. Ως φαρμακοποιός/ιδιοκτήτης, τι είναι απαραίτητο να κάνετε και τι μπορείτε να αναθέσετε στην ομάδα σας; Διαχείριση αγορών, παραλαβές, υπολογισμός περιθωρίου κέρδους κ.λπ. Η σωστή κατανομή των εργασιών θα βελτιώσει την αποτελεσματικότητά σας, θα ενισχύσει τη φήμη σας και επακόλουθα την κερδοφορία σας.

  • Κυριακή - 12:25-13:00
    Πόσο καλός manager είστε; Επικοινωνείτε αποτελεσματικά με το περιβάλλον; Αξιολογήστε τις ικανότητές σας!

    Οι φαρμακοποιοί εκπαιδεύονται και είναι ειδικοί στα φάρμακα. Το να είναι κάποιος manager μιας επιχείρησης, είναι κάτι διαφορετικό, που συνήθως δεν διδάσκεται στη φαρμακευτική σχολή. Η επιτυχημένη λειτουργία ενός φαρμακείου απαιτεί την αποτελεσματική ανταπόκριση του φαρμακοποιού σε ένα διττό ρόλο, αυτόν του ειδικού στα φάρμακα, αλλά και του αποτελεσματικού μάνατζερ. Ποιες είναι οι προκλήσεις που αντιμετωπίζει ένας φαρμακοποιός στα πλαίσια του διττού του ρόλου; Προσδιορίστε τα «δυνατά» και «αδύνατα» σημεία σας και ανακαλύψτε νέες πρακτικές που θα σας βοηθήσουν. Χρησιμοποιείτε την Επικοινωνία αποτελεσματικά; Εφαρμόστε ένα συγκεκριμένο πλάνο διαχείρισης της ομάδας και του φαρμακείου σας.

  • Κυριακή - 13:00-14:00
    Στρογγυλό τραπέζι: Στρατηγική διαφοροποίησης στη νέα πραγματικότητα

    Ποιες είναι οι εξελίξεις που θα αναστατώσουν τον κόσμο των φαρμακείων; Ποιες είναι οι κύριες τάσεις των καταναλωτών που πρέπει να λάβουν υπόψη οι φαρμακοποιοί;
    Πώς να αντιμετωπίσουν προκλήσεις όπως: Ένα μεγάλο φαρμακείο άνοιξε απέναντί μου και αποτελεί μια απειλή. Οι πελάτες μου ζητάνε εκπτώσεις σε παραφάρμακα και καλλυντικά γιατί βρίσκουν χαμηλότερες τιμές στα e-shops. Δεν βρίσκω εύκολα ικανό προσωπικό…
    Ποια στρατηγική να ακολουθήσω για να αντιμετωπίσω όλα αυτά;
    Η στρατηγική διαφοροποίησης, είναι το κλειδί της επιτυχίας!
    Key note Speaker: Βασίλης Παπαδάκης, Καθηγητής Στρατηγικής Διοίκησης, Τμήμα ΟΔΕ, ΟΠΑ
    Συμμετέχουν:
    Πέτρος Διγενάκης, Φαρμακοποιός, MSc
    Μυρσίνη Βλάχου, Φαρμακοποιός, MSc
    Σταμάτης Αναστόπουλος, Φαρμακοποιός, MSc

    Επιστημονική και οργανωτική επιτροπή:
    Βασίλης Παπαδάκης, Καθηγητής Στρατηγικής Διοίκησης, Τμήμα ΟΔΕ, ΟΠΑ
    Ανδρέας Ευαγγελάτος, Ειδικό Εργαστηριακό & Διδακτικό Προσωπικό, ΟΠΑ, Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας

  • Κυριακή 14:00-14:30
    Διάλειμμα

    Διάλειμμα 30 λεπτών

  • Κυριακή - 14:30-15:05
    APIVITA, μία υπεύθυνη επιλογή για τον πελάτη και τον φαρμακοποιό!

    Ποια είναι τα δεδομένα που καθιστούν την APIVITA μία πρωτοπόρο εταιρεία σε θέματα Βιώσιμης Ανάπτυξης και πως αυτό συνδέεται με τις επιλογές των πελατών του φαρμακείου τη σημερινή εποχή.

  • Κυριακή - 16:10-16:45
    Πώς θα χτίσετε μία δυνατή ομάδα στο φαρμακείο σας - Οι απόψεις των εργαζομένων

    Μέσα στα πλαίσια της έλλειψης ανθρώπινου δυναμικού στο φαρμακείο σήμερα, ένας από τους τρόπους αντιμετώπισης των δυσκολιών πρόσληψης, είναι το χτίσιμο μίας δυνατής ομάδας στο φαρμακείο. Στη διαδραστική αυτή ομιλία, θα συζητηθούν οι προσδοκίες των εργαζομένων, οι απαραίτητες αλλαγές στην καθημερινή πρακτική, αλλά και οι ουσιαστικές ενέργειες για την ικανοποίησή τους. Πρακτικές λύσεις για εφαρμογή στο φαρμακείο σας.
    Συντονιστής και Key note speaker: Νίκος Τράντος, Ψυχολόγος M.Sc, Σύμβουλος Επιχειρήσεων
    Συμμετέχουν: 2 εργαζόμενες από το φαρμακείο του κ. Κωνσταντίνου Κακονίκου
    Θεοχάρη Άσπα, Φαρμακοποιός
    Μπίτη Γεωργία, Τεχνικός Φαρμάκων & Καλλυντικών, Νοσηλεύτρια

  • Κυριακή - 16:45-17:45
    Στρογγυλό τραπέζι: Φαρμακεία και Προμηθευτές : Σχέσεις «στοργής» και αμοιβαίες απαιτήσεις

    Ποια είναι τα κύρια στοιχεία που δομούν την καλή συνεργασία του φαρμακείου με τους προμηθευτές του; Ποιες είναι οι κύριες απαιτήσεις από την πλευρά των φαρμακείων: Εκπτώσεις, διαφήμιση, σύσταση από γιατρούς, προωθητικές ενέργειες εντός του φαρμακείου, εκπαίδευση της ομάδας κ.ά.); Ποιες από την πλευρά των εταιρειών προμηθευτών: Προβολή στον χώρο, πρόταση του προϊόντος και συμβουλές χρήσης και οφέλη προς τους ασθενείς-πελάτες; Πώς θα βελτιωθούν οι σχέσεις και η συνεργασία μεταξύ των δύο μερών;
    Συντονιστής: Αντώνης Σακάλογλου, Σύμβουλος Επιχειρηματικής Ανάπτυξης, ΧΑΡΑΜΗ ΑΕ
    Συμμετέχουν:
    Ντανιέλα Μάλο, Head of BU Consumer Healthcare (CHC) ΒΙΑΝ ΑΕ, Πρόεδρος ΕΕΦαΜ
    Νικόλαoς Καρατζόλας, BU Pharmacy Commercial Director Apivita
    Αριστομένης Μουρίκης, Φαρμακοποιός, Διαχειριστής πέντε Φαρμακείων και ενός eshop
    Νίκος Χαριτόπουλος, Φαρμακοποιός

Πρόσφατα άρθρα

    Πρόσφατα σχόλια

    Χωρίς σχόλια για εμφάνιση.
    Latest Posts
    Ads
    Categories
    • Χωρίς κατηγορία